Carrefour - magazine, orar, oferte, catalog

Carrefour

Carrefour a fost primul retailer care a adus conceptul de hipermarket și în Romania, punând astfel bazele pieței de retail “under one roof” în 2001. Prețurile mici marchează poziționarea Carrefour încă de la intrarea pe piața din Romania.

Filiera Calității Carrefour

Ca o garanție suplimentara a calității oferite, Carrefour a implementat sistemul "Filiera Calității Carrefour" pentru carnea de porc, morcovi și cartofi. Filiera Calității reprezintă garanția Carrefour ca aceste produse sunt în conformitate cu cele mai înalte standarde ale calității. Cu ajutorul ei este încurajată dezvoltarea producătorilor români, care valorizează patrimoniul natural românesc.

Mărci proprii și produse

Toate mărcile proprii de la Carrefour propun clienților avantaje care sunt descrise pe larg în cataloagele speciale.  Pentru cele mai mici prețuri de pe piață, gama Carrefour Discount prezintă produse de bază, alimentare și de menaj la calitatea garantată Carrefour. Produsele Marcă proprie Carrefour sunt cu minimum 20% mai ieftine decât mărcile foarte cunoscute, însă la o calitate similară cu acestea. În plus, achiziționând produsele alimentare Carrefour Discount și Marcă Proprie Carrefour inscripționate la raft cu tricolorul romanesc este susținută dezvoltarea economiei locale.             

Pentru specialitățile gastronomice autentice ale Italiei si Franței, Carrefour oferă gamele Terre d’Italia și Reflets de France, pregătite cu respect pentru rețetele tradiționale de către șefii bucătari Carrefour.            

Colecția TeX prezinta haine călduroase și la moda, atât pentru adulți cât si pentru copii la prețuri foarte avantajoase.

Carrefour home va spori confortul casei prin materialele de calitate folosite si un control al calității strict. Gama include de la textile, până la ustensile pentru bucătărie, electrocasnice si electronice pentru divertisment dar si pentru întreținerea casei.  

Act for Food

Peste 1.000 de produse bio la prețuri accesibile pentru ca clienții să mănânce bio în fiecare zi. Carrefour caută mereu să își extindă gama de produse BIO pentru a veni în întâmpinarea nevoilor zilnice ale clienților săi.

Carrefour România, oferă, de asemenea, o gamă foarte vastă de produse nealimentare precum electrocasnice, produse pentru casă și grădinărit, mobilier, articole menaj si amenajare (veselă, tacâmuri, decorațiuni), produse  pentru mașină, electronice, etc.

Magazine și program de lucru

Grupul Carrefour numără 346 de magazine dintre care 35 hipermarketuri 'Carrefour', 262 supermarketuri (221 magazine 'Market' si 41 magazine 'Express Orange'), 42 magazine de proximitate 'Express', 8 magazine de proximitate 'Contact', cat si un magazin online pe https://carrefour.ro. Programul de lucru este între orele 8 și 22. Pe https://carrefour.ro și în cataloagele Carrefour găsiți cele mai noi oferte pentru toate produsele.