LIDL
Activ în România din 2011, Lidl își definește poziția pe piața locală prin cel mai bun raport calitate-preț. Misiunea Lidl în România este aceea de a le oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preț, direct de la producători, într-o largă varietate de sortimente.
Modelul de business Lidl este unic pe piața locală, iar activitatea fiind ghidată de o serie de valori printre care calitatea, proximitatea, responsabilitatea, dinamismul, simplitatea, prospețimea și originalitatea. Peste 80% dintre produsele comercializate în magazinele Lidl sunt produse marcă proprie, dezvoltate împreună cu furnizori locali și internaționali special pentru a răspunde cât mai bine nevoilor clienților din România.
DE CE LIDL
Lidl își respectă promisiunea de a le aduce clienților cele mai bune produse la cel mai bun preț cu ajutorul mărcilor proprii. Dezvoltate atent, pe baza experienței la nivel internațional, acestea respectă cele mai înalte standarde de calitate și siguranță alimentară.
Lidl reușește să ofere produse de înaltă calitate la prețuri foarte mici. În cadrul magazinelor Lidl puteți cumpăra: produse alimentare, produse pentru casă, produse pentru îngrijire și frumusețe, dar și, electronice, aparate electrocasnice, jocuri pentru copii, haine și plante.
Vizitați site-ul web pentru a fi la curent cu ofertele Lidl: https://www.lidl.ro.
DOAR DE LA LIDL PUTEȚI CUMPĂRA ACESTE MĂRCI
- Cien: marcă dedicată exclusiv produselor cosmetice și de îngrijire corporală care propune un raport calitate preț imbatabil.
- Pilos, Pikok si Alesto pentru a oferi clienților alternativa cea mai adecvată necesităților acestora în materie de produse lactate, preparate din carne și gustări sănătoase din fructe uscate, nuci, lune și semințe.
- Cămara noastră - Din dragoste pentru tot ce înseamnă autentic românesc, Lidl a căutat rețete originale după care să creeze cele mai bune produse românești. Apoi a căutat și cei mai buni furnizori autohtoni care să le producă pentru Lidl, respectând cele mai înalte standarde de calitate, pentru ca clienții să se bucure de gustul autentic românesc, de produse curate și naturale.
- Lupilu – Lidl oferă o nouă gamă permanentă de produse, dedicată familiilor tinere, cu copii.
MAGAZINE ȘI PROGRAM
În prezent, compania Lidl România reprezintă o poveste de succes, materializată printr-un număr de peste 200 de magazine și 4 centre logistice, cât și prin peste 5000 de angajați. Magazinele sunt deschise zilnic între orele 8 și 22. Nu uitați să răsfoiți cataloagele săptămânale pentru a nu pierde discounturi, oferte, prețuri reduse și competitive.